راه اندازی شبکه در شیراز

راه اندازی شبکه در شیراز | همه کسب و کارها از جمله کسب و کار های سنتی به تکنولوژی و خدمات راه‌اندازی شبکه نیاز دارند تا بتونن کسب و کارشون رو به بهترین حالت ممکن مدیریت کنند.

پارت شبکه،ارائه دهنده خدمات مبتنی بر شبکه در استان فارس به ویژه شهر شیراز میباشد و متخصصان ما در پارت شبکه آماده همکاری با سازمان یا شرکت شما هستند تا به بهترین نحوه ممکن شبکه سازمان شما را پیاده سازی کنند.

راه اندازی شبکه در شیراز

لیست خدمات شبکه در شیراز که توسط پارت شبکه انجام میشود.

تنظیم و راه اندازی میکروتیک در شیراز

تنظیم و راه اندازی میکروتیک در شیراز شامل کانفیگ اولیه،برقرار ارتباط بین شعب کسب و کار شما،ایمن سازی شبکه با میکروتیک،نصب وی پی ان روی روتر شما و… 

در صورت نیاز به راه تنظیم و راه اندازی میکروتیک در شیراز با شماره 09177327693 تماس بگیرید.

راه اندازی سرور ویندوز و لینوکس در شیراز

راه اندازی انواع سرورهای ویندوزی و لینوکسی در شیراز جهت سرور حسابداری یا سرور crm در شیراز و تامین سرور در صورت نیاز

نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته در شیراز

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه در شیراز روی سرور یا nvr طبق نیاز کسب و کار یا سازمان شما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت.

نصب و راه اندازی دوربین های پلاک خوان،سیستم حضور غیاب با دوربین،سیستم تشخبص چهره و پردازش تصویر با دوربین مداربسته در شیراز

طراحی انواع شبکه های کامپیوتری(بیسیم و با سیم)

طراحی شبکه های کامپیوتری طبق نیاز سازمان یا شرکت یا مجموعه شما.طراحی این شبکه ها بر اساس تخصص و تجربه و مهارت متخصصات در پارت شبکه میباشد و تضمین بی قید و شرط پارت شبکه را همراه دارد که شبکه شما بدون هیچ مشکل یا اختلال در استیبل ترین حالت ممکن عمل کند.

امروزه به تمام کسب و کار ها به سرور نیاز دارند تا حسابداری یا فایل شیرینگ یا… را راه اندازی کنند.اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به خرید سرور یا نصب و راه اندازی سرور نیاز دارید،میتوانید با شماره 09177327693 تماس بگیرید تا متخصصات پارت شبکه در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

رفع عیب و مشکل یابی اختلال شبکه شما

در صورتی که کسب و کار یا سازمان شما دارای یک شبکه در حال استفاده میباشد،در صورت وجود هرگونه اختلال در شبکه میتوانید با متخصصان پارت شبکه تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل حضور یابند و مشکل را رفع کنند.

راه اندازی اکانتینگ میکروتیک و لینوکس

سیستم مدیریت کاربر میکروتیک کارایی بسیار زیادی دارد.مثلا فرض کنید شما صاحب هتل یا رستوران یا فست فود هستید و به اینترنت در فضای عمومی نیاز دارید،با راه اندازی اکانتینگ میکروتیک میتوانید مدت زمان اتصال هر کاربر یا میزان حجم مورد استفاده کاربر و …. کنترل کنید.ازین سیستم بیشتر در هتل ها و رستوران ها و فضاهای عمومی استفاده میشود.

راه اندازی مانیتورینگ جهت مدیریت کارمندان یا مدیریت شبکه

ابزار های زیادی برای مانیتورینگ در شبکه وجود دارد که هر کدام کارایی منحصر به فرد خود دارند،مثلا با یک ابزار مانیتورینگ میتوانید صفحه نمایش کارمندان خود را در شرکت مشاهده کنید یا سیستم های کارمندان خود را کنترل کنید و با یک ابزار مانیتورینگ دیگه میتونید آپ تایم یا داون تایم سرور یا سایت یا هر سرویس دیگه ای که توی سازمان خودتون یا خارج از شبکه دارید رو مشاهده کنید.

در صورت نیاز با پارت شبکه با شماره 09177327693 در تماس باشید تا به صورت تخصصی ابزار مانیتورینگ مورد نیاز کسب و کار یا سازمان شما راه اندازی شود.

تلفن های بر بستر اینترنت یا ip phone امروزه در تمام کسب و کار ها مورد استفاده هست.اگر شما هم نیاز به راه اندازی تلفن ویپ،یا راه اندازی تلفن داخلی بین کارمندان خود یا تلفن گویا  دارید،میتوانید با پارت شبکه با شماره 09177327693 در تماس باشید تا متخصصان ما سیستم ویپ شما را راه اندازی کنند.

ذخیره سازی داده ها در شیراز

سرور بکاپ یا سرور پشتیبان یکی از راه حل های سازمانی جهت پشتیبان گیری از داده های حساس و مهم هر سازمان یا کسب و کار میباشد که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد تا با خیال راحت بتوانیم امنیت داده های شما را تامین کنیم.در صورت نیاز به راه اندازی سرور بکاپ در شیراز و استان فارس با شماره 09177327693 تماس حاصل فرمایید.

راه اندازی سرور در شیراز

نصب و راه اندازی و عیب یابی و تامین قطعات مورد نیاز سرور شما در کوتاه ترین زمان(کمتر از 2 ساعت) توسط متخصصین پارت شبکه

در صورت نیاز به مشاوره با شماره 09177327693 در تماس باشید.

طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری با رعایت کلیه استاندارد ها طبق دستورالعمل افتا

افتا مخفف امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات است. سازمان افتا توسط دو ارگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین نهاد ریاست جمهوری جهت تایید شرکت های تولید کننده خدمات نرم افزار، سخت افزار، پشتیبانی، مشاوره ای، نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری ایجاد شده است.

ما در پارت شبکه مطابق با دستورالعمل های امنیتی و کاربردی افتا شبکه شما را طراحی و ایمن سازی میکنیم تا کمترین خطر شبکه یا سازمان شماره تهدید کند.

در صورت نیاز به طراحی یا ایمن سازی شبکه با شماره 09177327693 تماس حاصل فرمایید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
پارت شبکه
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
پارت شبکه