پشتیبانی شبکه در شیراز

پشتیبانی شبکه در شیراز

پشتیبانی شبکه در شیراز

پارت شبکه،ارائه دهنده خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه در شیراز​ و تمام نقاط استان فارس.تمامی خدمات پارت شبکه با گارانتی بی قید و شرط میباشد.در تلاشیم که پایدارترین سرویس هارا به شما ارائه دهیم تا بدون قطعی و بدون مشکل از تمامی سرویس ها استفاده کنید.

شبکه چیست؟

شبکه به مجموعه‌ای از دستگاه‌ها(مثل پوز،کارتخوان،پرینتر تحت شبکه،سیستم صوتی) و کامپیوترها و سرویس‌ها(کثلا حسابداری یا CRM) می‌گویند که با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند تا امکان انتقال داده‌ها و اطلاعات را فراهم کنند.همگی این دستگاه های با هم در ارتباط هستند و به صورت یکپارچه عمل میکنند.

چرا باید شبکه داشته باشم؟

اولین دلیل برای راه اندازی شبکه گسترش و توسعه کسب وکار شماست.با راه اندازی شبکه شما قدرت مدیریت پیدا میکنید و میتوانید تمام دستگاه های موجود در شبکه را کنترل کنید،قطعی و اختلال در سیستم ها را به حداقل برسانید و از راه حل ها و سلوشن های DEVops برای توسعه کسب و کار و استفاده از حداکثر توان نیرو های خودتون استفاده کنید.بعد از راه اندازی شبکه میتونید با یک سیستم تمام کارمندان رو کنترل کنید،میزان مصرف اینترنت رو کنترل کنید و همه چیز را تحت کنترل خودتون داشته باشید.

وظایف پشتیبان شبکه چیست؟

پشتیبان شبکه وظیفه رسیدگی به شبکه را دارد تا اختلال و قطعی شبکه به حداقل برسد تا هیچ مشکلی سیستم های تحت شبکه ی شما را تهدید نکند. پشتیبانی شبکه شامل خدمات نرم افزار و سخت افزار می باشد.

  • نگهداری از نرم افزار ها(مثل حسابداری یا crm)
  • بک آپ گیری از تنظیمات سرور و روتر ها
  • راه اندازی سرور LOG جهت بررسی مشکلات
  • به روز رسانی سیستم ها
  • راه اندازی مانیتورینگ و انجام راهکار های امنیتی جهت نظارت شبکه
  • راه اندازی فایروال و ایران اکسس کردن شبکه
  • کنترل ترافیک وروردی به شبکه
  • بستن پورت های ورودی و خروجی به سیستم جهت امنیت فایل های سازمان یا شرکت
  • انجام راه کار های رفع قطعی اینترنت مانند لودبالانس

برنامه ریزی جهت بهبود شبکه و راه اندازی FTP سرور و راه اندازی پرینتر ها و ارائه گزارش منظم و …. همگی میتواند جز وظایف پشتیبان شبکه باشد اما تمامی موارد ذکر شده در بالا در صورتی که مطابق با نیاز سازمان یا شرکت شما باشد و در قرارداد پشتیبانی شبکه شما ذکر شده باشد از وظایف پشتیبان شبکه میباشد.در غیر این صورت نیاز به تغییر قرارداد و نوشتن تمامی نیاز های شبکه به صورت مکتوب میباشد.

چه افرادی به پشتیبان شبکه نیاز دارند؟

تمام افراد یا کسب و کار یا شرکت هایی که شبکه دارند و سرویس های حیاتی خود را روی یک سرور یا سیستم مدیریت میکنند نیاز به پشتیبان شبکه دارند تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود و قطعی ها و اختلال های شبکه را حداقل برساند.

حقوق پشتیبان شبکه چه قدر هست؟

حقوق پشتیبان شبکه کاملا بستگی به تعداد وظایف و میزان گستردگی کار و میزان تخصص پشتیبان شبکه دارد.این عدد میتواند از ماهیانه 5-6 ملیون تومان تا ماهیانه 100 ملیون تومان باشد.

فرض کنید شما پشتیبان شبکه در یک دیتاسنتر هستید که مسولیت رسیدگی به سرور های استعلام کد ملی اداره ثبت احوال را دارید یا فرض کنید شما مسئول رسیدگی به یک سرور در یک شرکت یا یک کسب و کار کوچک هستید.میزان حقوق این دو مورد بسیار متفاوت هست.این مثال ها جهت درک بیشتر رابطه مسئولیت کار و حقوق پشتیبان شبکه بود.

پشتیبانی شبکه در شیراز

پارت شبکه،ارائه دهنده خدمات راه اندازی شبکه و پشتیبانی شبکه در شیراز​ و تمام نقاط استان فارس.تمامی خدمات پارت شبکه با گارانتی بی قید و شرط میباشد.در صورتی که نیاز به پشتیبان شبکه دارید با شماره 09177327693 یا 91640123-071 تماس بگیرید تا با کارشناسان پارت شبکه در ارتباط باشید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
پارت شبکه
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
پارت شبکه