راه اندازی ویپ Voip در شیراز

راه اندازی ویپ Voip در شیراز

پارت شبکه،ارائه دهنده خدمات راه اندازی ویپ voip در شیراز و تمام نقاط استان فارس.تمامی خدمات پارت شبکه با گارانتی بی قید و شرط میباشد.در تلاشیم که پایدارترین سرویس هارا به شما ارائه دهیم تا بدون قطعی و بدون مشکل از تمامی سرویس ها استفاده کنید.

تلفن ویپ یا تلفن voip چیست؟

سیستم ویپ VoIP به معنای لغوی (Voice over Internet Protocol) “پروتکل صدا بر بستر اینترنت” می باشد.این مدل تلفن ها بر بستر اینترنت هست و نیاز به کابل کشی از مخابرات ندارند.شرکت های ارائه دهنده اینترنت شما معمولا تلفن های بر بستر اینترنت نیز ارائه میدهند که میتوانید استفاده کنید.تلفن های ویپ برای انتقال صدا از بستر اینترنت استفاده می کنند. این موضوع باعث شده کیفیت مکالمات که از طریق سیستم ویپ voip برقرار می شوند، بسیار بالاتر از تلفن های آنالوگ باشد.

در صورتی که نیاز به راه اندازی شبکه در شیراز دارید کلیک کنید

چرا باید تلفن ویپ راه اندازی کنم؟

مزیت های سیستم ویپ و چرا باید از voip استفاده کنیم

  • هزینه کمتر برقراری ارتباط

    با توجه به این که در هر کسب و کار لازم هست هزینه های جانبی کاهش پیدا کند استفاده از تلفن های ویپ میتواند تاثیر به سزایی در این مورد داشته باشد.هزینه های صورتحساب تلفن تا حد زیادی کاهش پیدا میکند.در صورتی که نیاز به تماس بین المللی دارید هزینه های تماس شما تا 80 درصد کاهش پیدا میکند چون تعرفه استفاده ازین خطوط برای تماس های بین المللی بسیار متفاوت با تلفن های معمولی هست.

  • ارتباط راحت تر با شعبه ها و کارمندان

    در صورتی که نیاز داشته باشید میتوان برای هر کارمند یا هر بخش یک عدد داخلی تعریف کرد که شما با تماس با آن شماره داخلی میتوانید به راحتی با بخش مورد نظر ارتباط بگیرید.در صورتی که کسب و کار شما شعبه ای خارج از محل اصلی دارد به راحتی میتوان با سیستم ویپ شعبه ها را به یکدیگر متصل کرد و تمام افراد با یکدیگر در ارتباط باشند.

  • قابلیت استفاده از خط روی تلفن همراه

    در صورتی که مدیر کسب و کاری هستید که خارج از کشور تردد دارید،میتوان از خط های ویپ استفاده کنید و با استفاده از تلفن همراه خودتون به سرور voip خودتون وصل بشید و از هر نقطه در جهان در صورتی که اینترنت داشته باشید با هر کسی که تمایل دارید تماس برقرار کنید.هزینه این تماس مطابق با هزینه تماس داخلی محاسبه میشود و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های رومینگ و بسته های بین المللی گران قیمت ندارید.

  • پنل مدیریت حرفه ای

    در صورت راه اندازی ویپ Voip در شیراز میتوانید با یک پنل فارسی تمامی تماس های ورودی و خروجی به مجموعه را مشاهده کنید و تمام مکالمات را به صورت ظبط شده گوش کنید.میتوانید ار نحوه برخورد کارمندان با مشتری آگاه شوید تا اعتبار کسب وکار خود را حفظ کنید.

  • قابلیت اتصال به حسابداری و سیستم

    در صورتی که حسابداری یا CRM شما این قابلیت را داشته باشد میتوان سیستم ویپ را به حسابداری شما وصل کرد تا در صورت نیاز کارمندان شما فقط با یک کلیک بتوانند به صورت خودکار با مشتری ارتباط برقرار کنند

  • راه اندازی تلفن گویا و پاسخ به مشتریان به صورت حرفه ای

    در صورتی که قصد دارید از سیستم تلفن گویا و پاسخگویی حرفه ای به مشتریان خود استفاده کنید،تلفن های ویپ به بهترین روش ممکن این کار را برای شما انجام میدهند و مشتریانی که با مجموعه شما تماس میگیرند را به بخش مربوطه هدایت میکنند

  • استفاده از ماژول های نظر سنجی

    در صورتی که قصد دارید مشتری شما پپس از اتمام پاسخگویی کارمندان شما به کارمندان شما امتیاز بدهند(مثلا 1 کمترین و 5 بیشترین)تا بتوانید از حداکثر کارایی سیستم خود استفاده کنید باید از تلفن های ویپ استفاده کنید.

  • جا به جایی بسیار راحت

    در صورتی که کسب و کار شما در یک مکان مشخص نیست یا مستاجر هستید و ممکن هست نقل مکان کنید،نیاز نییست نگران انتقال خط تلفن های خودتون باشید.به هر مکانی بروید خط تلفن شما هم با شما به همان مکان انتقال پیدا میکنه،فقط کافیه اینترنت رو وصل کنید و سرور رو به برق بزنید!

 

راه اندازی ویپ Voip در شیراز

فرق تلفن ویپ با تلفن های معمولی چیست؟

تلفن های معمولی بر بستر مخابرات روی کابل مسی ارتباط شما را برقرار میکنند اما تلفن های ویپ روی زیر ساخت پیشرفته تر با فناوری بسیار بالاتر و قابلیت های قابل شخصی سازی هستند که کیفیت بهتری به شما میدهند.تلفن های ویپ روی بستر اینترنت هستند و در صورت وجود شبکه داخلی(اینترانت)هم به درستی کار میکنند.

 

پارت شبکه مجری راه اندازی ویپ Voip در شیراز و تمام نقاط استان فارس،در صورتی که قصد راه اندازی ویپ Voip در شیراز را دارید فقط کافیه با شماره 09177327693 یا 91640123-071 تماس برقرار کنید تا به صورت رایگان از کارشناسان پارت شبکه مشاوره دریافت کنید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
پارت شبکه
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
پارت شبکه